Založ si blog

Archív: november, 2020

Pravdupovediac sa mi to nepáči… (homosexualita)

Nepatrím do skupiny ľudí, kt. si myslia, že sú už starší. 33 rokov mi príde ešte celkom ok. Násťročným už možno tak nerozumiem,ale už len tým že si to uvedomujem som k ním o krok bližšie . Dokonca mám aj pár vrások, ale budem úprimná, tie sú z večného smiechu a také vrásky sú prípustné, ba priam až vítané. Aby som ale prišla k pointe tohto […]

Pokračovanie článku

Pravdupovediac

Som trochu zmätená…Som trochu nahnevaná…Som trochu vydesená…Som trochu mimo všetkého čo sa okolo mňa deje… Som matka.Úplne obyčajná, matka ktorá sa bojí o život svojich najbližších. Táto doba má v sebe neuveriteľné čaro ľudí stmelovať a zároveň rozdeľovať. Je na nás, čo si vyberieme.Ideme hľadať konšpirácie a biť sa do hrude, že ako štát robíme […]

Pokračovanie článku
Nedovolíme Nemcom brániť Ukrajinu zo Slovenska, vyhlásil Blanár. Podľa neho by to krajinu zatiahlo do vojny

Nedovolíme Nemcom brániť Ukrajinu zo Slovenska, vyhlásil Blanár. Podľa neho by to krajinu zatiahlo do vojny

20.05.2024 11:02

Ide o snahu rozmiestniť u nás nemecké protilietadlové raketové jednotky tak, aby chránili vzdušný priestor Ukrajiny, domnieva sa Blanár.

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, klinicky sa zlepšuje. Riaditeľka: Ľudia mu posielajú kvety, dary aj ovocie

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, klinicky sa zlepšuje. Riaditeľka: Ľudia mu posielajú kvety, dary aj ovocie

20.05.2024 11:27

Predseda vlády komunikuje a naďalej zostáva v nemocnici v Banskej Bystrici.

Hamran: Uniknuté video s atentátnikom natočil príslušník úradu pre ochranu ústavných činiteľov a posunul ho nadriadeným

Hamran: Uniknuté video s atentátnikom natočil príslušník úradu pre ochranu ústavných činiteľov a posunul ho nadriadeným

20.05.2024 14:06

Na videu útočník na obvodom oddelení polície a hovorí o svojom názore na politiku.

Ďalšia ničivá smršť rakiet ATACMS: Poslali ku dnu ruskú raketovú loď Cyklón

Ďalšia ničivá smršť rakiet ATACMS: Poslali ku dnu ruskú raketovú loď Cyklón

20.05.2024 15:43

Podľa informácií na Sevastopoľ zaútočilo najmenej 12 rakiet ATACMS. Deväť z nich bolo zostrelených. Len tri zasiahli prístav.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 7101x
Priemerná čítanosť článkov: 1775x

Autor blogu

Kategórie