Založ si blog

Pravdupovediac sa mi to nepáči… (homosexualita)


Nepatrím do skupiny ľudí, kt. si myslia, že sú už starší. 33 rokov mi príde ešte celkom ok. Násťročným už možno tak  nerozumiem,ale už len tým že si to uvedomujem som k ním o  krok bližšie .

Dokonca mám aj pár vrások, ale budem úprimná, tie sú  z večného smiechu a také vrásky sú prípustné, ba priam až vítané.

Aby som ale prišla k pointe tohto myšlienkového sledu.
Zvyknem v poslednej dobe pozerať Netflix. To, čo mi  priam  bije do očí je láska k rovnakému pohlaviu. Ba priam mi to príde, ako keby  to malo byť hlavné posolstvo celej aplikácie. Nedbám, v jednom, dvoch filmoch či seriáloch…  Je to ale všade, pretkané skrz na skrz… hmm

Úprimne poviem, keby som mala  mať teraz cca 12-13 rokov a bolo by mi takto podsúvané, že muž a žena nie je jediná možnosť a že je to vpodstate úplne fajn, lebo veď aj dve ženy, či dvaja muži môžu tvoriť plnohodnotnú rodinu tak som zvedavá čo všetko by som v mladom veku vyskúšala. Neviem si ani predstaviť, že príde za mnou môj syn a povie že ho priťahujú muži. Keď som mala 12-13 rokov, ani som len netušila, že takéto niečo existuje. Nie, že by to bolo tabu, ale nebol dôvod takéto niečo riešiť a vnárať sa do takéhoto sveta. Teraz mám pocit že  naše deti nebudú skúšať intímne spojenie len s opačným pohlavím,ale budú chcieť skúsiť aj niečo iné. Muž s mužom  a žena so ženou bude skôr chlapec s chlapcom a  dievča s dievčaťom.
Ako to poznačí naše deti a ako to poznačí ďalšie generácie?
Netuším, ale asi sa budem musieť pripraviť na zmenu. Zatiaľ mi  to ale  nepríde normálne…

Pravdupovediac to nie je až tak zlé

20.07.2021

V poslednej dobe sa stretávam s tým aký je svet a kam speje. Množstvo článkov o tom ako sa rútime do neuveriteľnej záhuby (už o pár rokov), ako nás očkovanie zabíja,ako je koronavírus výmysel a ďalšie názory, ktoré sa vkrádajú do našich životov prostredníctvom médií a samozrejme už aj našich blízkych či kolegov z práce. Bohužiaľ strácame vlastný úsudok. Taký [...]

Pravdupovediac o zdravotnom poistení…

20.05.2021

V prvom rade chcem napísať, že to je môj osobný pohľad, nikoho tým nechcem meniť a už vôbec nie urážať 🙂 … Nikdy som sa hlbšie nezamýšľala nad súvislosťami medzi poisťovňami. Bola som za svoj život v troch poisťovniach a najviac mám odžité v Dôvere (ako dieťa). Potom vo Všzp a 1 rok som bola poistená aj v nejakej zvláštnej poisťovni, kde ma nechceli [...]

Pravdupovediac

07.11.2020

Som trochu zmätená…Som trochu nahnevaná…Som trochu vydesená…Som trochu mimo všetkého čo sa okolo mňa deje… Som matka.Úplne obyčajná, matka ktorá sa bojí o život svojich najbližších. Táto doba má v sebe neuveriteľné čaro ľudí stmelovať a zároveň rozdeľovať. Je na nás, čo si vyberieme.Ideme hľadať konšpirácie a biť sa do hrude, že ako štát robíme [...]

Sophie, Ukrajina, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi majú priestor pre budúce útoky. Zelenskyj sa sťažuje, že pomoc prichádza pomaly

30.04.2024 06:30

Rusi kontrolujú takmer pätinu Ukrajiny a majú možnosť útočiť viacerými smermi. Zelenskyj hovorí, že zbrane na Ukrajinu síce už prúdia, ale pomaly.

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

Lotyšsko, NATO

Príprava na Rusov? Lotyši majú z pivníc urobiť protiletecké kryty

30.04.2024 06:00

Na čo sa dá využiť jarné upratovanie? Na prípravu protileteckých krytov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 7068x
Priemerná čítanosť článkov: 1767x

Autor blogu

Kategórie